Sayfalar

7 Aralık 2007 Cuma

Biri Ajax'mı Dedi ?

Daha Düne Kadar ajax hiç Kullanmadım Gerek duymadım Çünkü yaptığım sitelerin hit Çekmesi yani Arama Motorlarlarına Optimize (SEO) etmem Lazım idi

linkleri SEF url yapardım title keyword desc birbiriyle uyumlu vs.. Gelgelelim bazı Yerlerde Ajax Kullanmak Gerekiyor Örnek Verecek Olursam Şu an Yazıyor OLduğum Oyun scriptinde Kullanamam Gerekiyor

Script Yazarken Kullanıcıyı Düşünmek Gerekir'ki Amaça Ulaşabilelim Amaç Nedir Diye Soracak Olursanız Amaç müşteri memnuniyeti :)

Oyun Oynayan Bir Kişi Sayfayı Arkadaşına gönderecek sayfanın içine form yaptınız adam oyun oynuyor bide arkadaşıma yolliyimda oda Oynasın diyor mail adresini vs.. doldurup formu gönderiyor ee Ne oldu adamın oyun oynadığı sayfa Bom Oldu Yenilendi
Yeniden yüklensin LOADİNG........
Diyebilirsinizki Neden Popup olarak açmıyorsun yorum yazma Oy verme Arkadaşına Gönderme yorumlar sayfası vs.. vs.. Bir sürü sayfa var herbirini popup ile açmak Gereksiz Hepsini tek sayfada yapmak varken işte burda ajax Kullamak Çok mantıklı
Bende Ajax Öğreneyim dedim biraz araştırma yaptım ajax framework ları varmış içlerinden En Çok hoşuma Gideni Jquery Denen Bi meret benim Çok hoşuma gitti kullanımı Çok basit öncelikle Pluginleride Var google.com Da Jquery Yazarak Pluginlerine Ve Dökümanlarını Bulabilirsiniz ilerki yazılarımda jquery hakkında öğrendiklerimi sayfamda sizlerle paylaşaçağım Aşağıdaki Linklerde Jquery için Güzel dökümanlara ulaşabilirsiniz
Çok Güzel makaleler Varhttp://www.eburhan.com/?s=jquery



Görsel Video Var + Makale var http://www.burcudogan.com/?s=jquery


jquery Türçe jQuery Türkçe

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ajax Gerçekten Birçok Yerde İşimize Yarayan Güzel Birşey
Benimde Size Tavsiye Edebileceğim Hazır Kütüphanelerden Biri eyceks v1.3

s4l1h dedi ki...

eyceks bakma zamanım olmadı ama şu sıralar mootools gözde fakat jquery yeri bam başka :)