Sayfalar

25 Haziran 2009 Perşembe

Bu aralar neler yapıyorum...

Yaklaşık bir ay içinde msn'de geçen bir konuşma metninden alıntı.
Not:Mehmet sevdiğim bir kardeşimdir.

Mehmet:Selam abi
Ben: A.s Mehmet nasılsın
Mehmet:Teşekkürler abi iyiyim seni sormalı
Ben: Teşekkür ederim mehmet bende iyiyim
Mehmet: Abi neden hiç msn gelmiyorsun
Ben:Valla askerden döndüğümden beri epeyce bir sorun sıkıntı vardı onları halletmeye çalışıyorum fazla giremiyorum net'e
Mehmet:Abi seni kodaman.org sitesinde gördüm mesaj attım cevap vermedin
Ben:Benim oraya üyeliğim yokki
vs...

Pek fazla forumlara vs..takılmam.
r10.net ve zone.org iyinet.com perfectgate.net harici s4l1h nickli kullanıcılar ben değilim bundan dolayı sıkıntı çıkmasın arkadaşlar.

Bu aralar neler yapıyorum;
Java ve Python'a sarmış durumdayım.
Php bilince Python'u öğrenmek çok basit, Python öğrenmek isteyenlere buradan duyuralım.
Java çok zor bir dil diyebilirim her kütüphanesi bir dil gibi bişey ama mutlaka öğrenilmesi gerekilen bir dil.
Bir kaç web sitemde çok kapsamlı değişiklikler yapmayı düşünüyorum fakat aktivasyon enejisi'ne ulaşamadım daha.
Bunların dışında php güvenliği ve sunucu güvenliği hakkında bir yazı dizisi hazırlamayı düşünüyorum.

Hepsi bu kadar...

5 yorum:

BLaSTER dedi ki...

Mrb, öncelikle hoşgeldin Salih abi, özlettik kendini. Bende pythonla uğraşıyorum bu aralar.

diveintopython.org buradaki anlatımlarla ilgileniyorum. Türkçe makale oldukça az ve temel düzeyde. ileri seviyeli bir türkçe makale varmı senin arşivlerinde?

s4l1h dedi ki...

Malesef diğer bütün programlama dillerinde olduğu gibi python dilindede türkçe kaynak sadece temel düzeyde kalıyor.

Türkçe kaynak olarak en kapsamlı kaynak

http://www.istihza.com/index.html adresi gördüğüm kadarıyla.
Web framework olarakta web.py hoşuma gitti kullanım acısından.

BLaSTER dedi ki...

tamamdır, tanıdığım seninle birlikte ileri seviye php kodlaması yapan insanlar pythona sarmış durumda :) blogunda görünce seninde pythonla uğraşmanı, baya hoşuma gitti açıkcası. ortak bişiler geliştirirz ilerleyince :)

Omar KURT dedi ki...

Merhaba Abi , Görünmüyorsun veya Göremiyorum seni o ayrı konu.. ve Python Ubuntuda daha güzel yada Kubuntu diyebilirim (:

Onur dedi ki...

django iyidir.