Sayfalar

24 Ağustos 2009 Pazartesi

Youtube Class Kullanımı

Geçen gün yayınlamış olduğum Youtube Sınıfında örnek kullanım dosyasında açıklayacı satırlar bulunuyor fakat yeni başlayanlar için sınıfın kullanımını basitçe anlatacak olursak.

require_once('youtube.class.php');

yazarak sınıf dosyamızı dahil ettikten sonra sınıfımızı çağırıyoruz.

$video=new Youtube();

Videoları 2 türlü çağırabilirsiniz.
1.Yöntem : Video adresini yazarak

$video->link_tut('http://www.youtube.com/watch?v=gzqpEWykqEs&feature=related');

2.Yöntem : Video ID'sını yazarak

$video->id_tut('gzqpEWykqEs');

Yukarıdaki yöntemlerden herhangi biri ile videoyu belirttikten sonra istediğimiz verileri rahatça elde edebiliriz.
Erişebileceğiniz veriler aşşağıdaki gibidir.

Video flv adresi:

$video->flv();

Video Adı:

$video->ad();

Video resim adresi:

$video->resim();

Video ID:

$video->id();

Video dosyasının kaynak kodlarına erişmek için :

$video->flv_data();

Video resim dosyasının kaynak kodlarına erişmek için :

$video->resim_data();

Umarım kafanızda soru işaret kalmamıştır.

3 yorum:

Reklam Hizmetleri.. dedi ki...

Sayın Salih Bey bu bu classlar ile yaptığınız youtube video çekme sistemi yazdırtmak istiyorum size ücretiyle ancak kafamda bazı sorular var sizinle iletişim kurup bu soruları çözersek yaptırtmak istiyorum iyi çalışmalar

musa_47 dedi ki...

salih abe ben eski biyo nuzda tanımıştım sizleri siz youtube script i yazmıştınız dowlong özelliği falan vardı işte o script hala durutırsa rıcam pylaşabilir misiniz zaman fark etmez ne zaman olursa

s4l1h dedi ki...

@@Reklam Hizmetleri..
Malesef bu sıralar iş almıyorum, iş vermek istediğiniz için teşekkürler.