Sayfalar

10 Mart 2010 Çarşamba

Bedava Ziyaretçi Defteri

Gençlik zamanımda :) ilk php ye başladığım zaman ziyaretçi defteri scripti yazmıştım sonradan aklıma neden bunu servis haline getirmiyorum diye düşünüp defter.us adresini açmıştım o gün bu gündür ayakta tuttum herhangi bir reklam yayınlamadım herhangi bir beklentimde olmadı :) link filan satmadım :) Fakat geçen gün fark ettimki google'da Bedava Ziyaretçi Defteri diye aratınca artık defter.us çıkmıyor sanırım filtreye filan girdi çünkü tasarım hala ilk günkü tasarım içeriğin de değiştiği yok çoklu tema desteği ve benzeri bir çok seçenek ekleyecektim ama bir türlü denk getiremedim ve scripti geliştiremedim :( Fakat yinede okullar , devlet daireleri, dj ler hesap açıyorlar :).
Ve hemen sadede gelecek olursak demem o ki ey google duy bu blog yazarının sesini ,Biri Google.com.tr'de Bedava Ziyaretçi Defteri diye aratınca defter.us'u yine ilk sayfaya koy :) Ziyaretçi Defteri

1 yorum:

Mehmet dedi ki...

merak etme abi işin içinde sen varsan her türlü çıkar o site:)